Na Unescovem pletišču je 31. 8. 2017 objavljeno sporočilo za javnost o novem Unescovem poročilu o razliki med spoloma v naravoslovno-tehnično-matematičnem izobraževanju: Cracking the code: girls’ and women’s education in STEM (.pdf,en)

 

Navkljub velikim prizadevanjem zadnjih nekaj deset let za zmanjšanje razlik med spoloma v naravoslovno-tehnično-matematičnem izobraževanju (STEM), pomembna neenakost ostaja. Socialno-ekonomske, kulturne in druge ovire preprečujejo učenkam, da bi dokončale ali koristile v celoti kakovostno izobraževanje po svoji izbiri.

 

Novo poročilo UNESCA, ki so ga predstavili na srečanju UNESCO International Symposium and Policy Forum, dekodira dejavnike, ki ovirajo ali olajšujejo udeležbo deklet in žena v naravoslovno-tehničnem izobraževanju. Nudi poglobljen vpogled v izzive, dosežke in napredovanje.

 

Nekaj dejstev o naravoslovno-tehnično-matematičnem izobraževanju deklet in žena

 

(Skupno 17 obiskov, 1 današnjih obiskov)