Na spletni strani CEPS-a je objavljena povezava na študijo “Kazalniki v izobraževanju” (pdf, ang.) in število učencev oziroma velikost oddelkov.

V državah OECD je v povprečju 23 učencev v oddelku/razredu na nižji sekundarni ravni. Večje razlike so med samimi državami; v nekaterih je v oddelku tudi več kot 23 učencev, tj. na Japonskem in Kitajskem, ali pa 19 in manj, tj. v Estoniji, na Islandiji, v Luksemburgu, Sloveniji in Združenem kraljestvu.

Velikost oddelka in čas pouka, učna obveznost učitelja in učiteljevi dohodki so skupaj pomembne spremenljivke, s katerimi oblikovalci politik spremljajo in nadzirajo porabo sredstev za izobraževanje.

Med leti 2000 in 2009 so v mnogih državah namenili dodatna sredstva za zmanjševanje oddelkov po številu vključenih učencev; vendar se je uspeh izboljšal le v manjšem številu oddelkov.

Zmanjševanje števila učencev na oddelek samo po sebi ni zadosten usmeritveni vzvod za spodbujanje uspešnosti izobraževalnih sistemov in je manj učinkovit od ukrepov za izboljševanje kakovosti poučevanja.

Vir: CEPS, 25. 1. 2013

(Skupno 5 obiskov, 1 današnjih obiskov)