Kakšen je uspeh tistih evropskih dijakov, ki so bili v otroški dobi vključeni v predšolsko vzgojo (pre-primary education)? Ugotovitve raziskave PISA 2009 ne bi mogle biti jasnejše: v skoraj vseh državah članicah OECD so 15-letniki, ki so bili vključeni v predšolsko vzgojo, dosegali boljše rezultate v bralni pismenosti kot tisti, ki niso hodili v vrtec. Pozitiven vpliv predšolske vzgoje se je pokazal pri vseh dijakih ne glede na njihov socialno-ekonomski izvor.

Prva številka novih mesečnih serij OECD, PISA in Focus (pdf), prinaša kratko predstavitev prednosti predšolske vzgoje. Avtorji na vprašanje, ali vključenost v predšolsko vzgojo pripomore k boljši bralni pismenosti v šoli, odgovarjajo pritrdilno.

Vir: Education today, 4. 2. 2011

 

(Skupno 17 obiskov, 1 današnjih obiskov)