Izšlo je prvo v seriji primerjalnih poročil o financiranju šolskega izobraževanja – The Funding of School Education (pdf, ed), ki združuje spoznanja OECD-jevih nacionalnih pregledov rabe in upravljanja šolskih virov rabe in upravljanja šolskih virov (OECD School Resources Review) v 18 izobraževalnih sistemih, tudi Sloveniji.

Vsi šolski sistemi imajo omejene vire za financiranje šolskega izobraževanja, s katerimi poskušajo doseči zastavljene cilje, pri čemer imajo pomembne vloge prav edukacijske politike, ki usmerjajo vire. V vse bolj kompleksnih sistemih, ki jih zaznamuje več ravni upravljanja, je v odločanje vpetih vse več dejavnikov in deležnikov. Vse to se odraža v potrebi po oblikovanju modelov, ki povezujejo procese načrtovanja s cilji izobraževalnih sistemov, omogočajo evalvacijo učinkovitosti in pravičnosti razdelitve virov.

Poročilo prinaša primerjavo med tem, kako šolam v različnih sistemih alocirajo sredstva in kako jih te porabljajo ter ugotavlja, kaj povzroča razlike med kakovostjo in pravičnostjo. OECD ob izdaji poročila sporoča, da je bolj kot količina virov, pomembno to, da so viri usmerjeni tja, kjer jih najbolj potrebujejo, in tja, kjer da imajo največje učinke na učne dosežke in pravičnost.

 

Nastanek poročila je sofinancirala Evropska komisija.

 

Več>>

Sporočilo OECD od izidu poročila

Poročilo The Funding of School Education: Connecting Resources and Learning  

Vir>> OECD

(Skupno 11 obiskov, 1 današnjih obiskov)