Veliko držav se sooča s pomanjkanjem usposobljenih učiteljev za glavne predmete, zato naj bi vlade predstavile poklic na bolj privlačen način za nadarjene diplomante, pravi poročilo OECD.

Poročilo Preparing teachers and developing school leaders for the 21st century (pdf) pravi, da vsak peti ravnatelj poroča, da pomanjkanje usposobljenih učiteljev matematike in naravoslovja zaustavlja učenje učencev. V Turčiji, na primer, osem od desetih šol omenja pomanjkanje kadra za glavne predmete, in več kot tri od 10 v Luksemburgu, Nemčiji, Šangaju, na Kitajskem in na Nizozemskem. …

Izboljšanje znanja in spretnosti učiteljev tekom njihove kariere je ključnega pomena, pravi poročilo, da bi zagotovili, da se bodo lahko soočili z izzivi vse bolj raznovrstnih učilnic in prilagojenih metod poučevanja.

Vir, več informacij in celotno poročilo: OECD, 13. 3. 2012

(Skupno 12 obiskov, 1 današnjih obiskov)