Pričujoča knjiga, izdana v okviru programa OECD za mednarodne raziskave o bralni, matematični in naravoslovni pismenosti (PISA), z naslovom »Preberimo jim pravljico! Vloga staršev v izobraževanju otrok« ne povzema samo rezultatov in analiz nedavne raziskave PISA, ampak nudi staršem, pedagoškim delavcem in oblikovalcem politik predloge za bolj učinkovito vključenost in opisuje dejavnosti, tesno povezane z dobrimi bralnimi dosežki.
Izobraževanje se začne doma. Prva enostavna beseda, ki jo izreče starš malčku, malčku odpre svet jezika in ga popelje na pot raziskovanja in odkrivanja. Ko se otrok vključi v sistem formalnega izobraževanja, veliko staršev meni, da se s tem konča njihov prispevek v izobraževanju. Vendar si odgovornost za izobraževanje delijo tako starši, šole, učitelji in druge komercialne institucije.
Glede na nove ugotovitve izvajalcev raziskav PISA imajo starši osrednjo vlogo v izobraževanju otrok, če želijo, da so njihovi otroci uspešni med šolanjem in tudi pozneje.
PreberimoZgodbo

Opis: angleščina, francoščina
Knjiga (pdf): angleščina, francoščina

Vir: ECML, 30. 1. 2013

(Skupno 7 obiskov, 1 današnjih obiskov)