Na spletišču CEPS-a je dne 15. 5. 2015 objavljena povezava na poročilo PISA “The ABC of Gender Equality in Education: Aptitude, Behaviour, Confidence” (Abeceda enakosti spolov v izobraževanju: pripravljenost, vedenje in samozavest” (.pdf, en).

V več državah uspešno odpravljajo razlike spolov v učnih dosežkih. Vendar tudi ko so dečki in dekleta enako uspešni pri matematiki in naravoslovju, je njihov odnos do učenja in želja za prihodnost vidno različen. To pomembno vpliva na odločitve o nadaljnjem izobraževanju in izbiri poklica. Namen poročila je ugotoviti, zakaj 15-letni dečki v 64 državah in gospodarstvih, ki so bili zajeti v raziskavo, pogosteje ne dosegajo enakih rezultatov kot dekleta in zakaj 15-letna uspešna dekleta ne dosegajo enakih rezultatov pri matematiki, naravoslovju in reševanju problemov kot uspešni dečki. Po dokazih iz poročila se skrivajo za razlikami spolov v učnih dosežkih odnos učencev do učenja in vedenje v šoli, način preživljanja prostega časa in njihova samozavest – oziroma pomanjkanje samozavesti – glede na zmožnosti, ki jih imajo kod učenci.

thumbnail pisa gender

(Skupno 34 obiskov, 1 današnjih obiskov)