Na spletišču OECD iLibrary je 20. 7. 2017 objavljeno poročilo Pisa in focus št. 74 (en, .pdf), ki obravnava nasilništvo med vrstniki in vplivi takšnega nasilništva na učenca.

V študiji PISA 2015 so prvič zastavili učencem vprašanje o medvrstniškem nasilju. Odgovori so pokazali, da je takšno nasilje precej razširjeno. Povprečno je iz držav OECD okoli 11 odstotkov dijakov poročalo, da so pogosto žrtev posmehovanja (vsaj nekajkrat na mesec), 8 odstotkov, da so pogosto žrtev hudobnih govoric v šoli in 7 odstotkov, da jih pogosto izključujejo.

Takšno nasilje lahko negativno vpliva na učne dosežke, saj negativno vpliva na zmožnost učencev osredotočiti se na učne obveznosti. Po mednarodnih standardih (več kot 10 odstotkov učencev je žrtev rednega nasilništva) so šole, v katerih se dogaja nasilništvo, in učenci na teh šolah praviloma dosegajo 47 točk slabše rezultate pri naravoslovju kot učenci šol, kjer nasilništvo ni pogosto (šole, na katerih je manj kot 5 odstotkov učencev pogosto žrtev nasilništva). Na podlagi teh razmerij lahko sklepamo, da nasilništvo nastaja zaradi in poglablja umikanje učenca od šole in nezadovoljive dosežke.

(Skupno 13 obiskov, 1 današnjih obiskov)