Na spletišču OECD iLibrary je z 19. 3. 2018 objavljeno novo mesečno poročilo št. 82 v seriji Pisa in Focus o dosežkih in dobrobitu učencev s migrantskim ozadjem How do the performance and well-being of students with an immigrant background compare across countries? (.pdf en, preberi online, fr).

Sposobnost držav ohraniti socialno kohezijo vsled večjim migracijskim tokom je odvisna od zmožnosti teh držav za integracijo. Izobraževanje je pot, na kateri priseljenci pridobijo znanja in spretnosti, s katerimi začnejo prispevati k gospodarstvu države gostiteljice. V izobraževanju se utrjuje tudi čustveni in socialni dobrobit, kar spodbudi udeležence k družbeni in državljanski participaciji v novih skupnostih – tako se tudi hitreje integrirajo. Dobri dosežki pa še naprej ostajajo pomemben izziv. Veliko učencev migrantov se mora na tej poti spopasti in spopadati s tegobami in stiskami, povezanimi s selitvijo, nižjim socialno-ekonomskim statusom, jezikovnimi ovirami in težavnim oblikovanjem nove identitete.

(Skupno 11 obiskov, 1 današnjih obiskov)