Pomoč učiteljem tujih jezikov pri uporabi tehnologije, kot so interaktivne bele table (IWB), ni vedno enosmerna. Nekateri učitelji imajo sicer dostop do takšnih tabel, nimajo pa časa ali ustreznih spretnosti, da bi res izkoristili vse prednosti teh pripomočkov pri pouku tujega jezika. Spet drugi učitelji imajo potrebne znanje in spretnosti ali pa si želijo preizkusiti delo s tem pripomočkom, a takšne table nimajo v učilnici. Torej, kje začeti? Z usposabljanjem ali opremo, tj. s kokošjo ali z jajcem?

Cilj projekta programa Vseživljenjskega učenja iTILT (interaktivne tehnologije pri pouku tujega jezika) je pomoč učiteljem tujih jezikov ne glede na njihove trenutne okoliščine, in sicer preko odprtih izobraževalnih virov. Na spletni strani so objavljeni večjezični videoviri in material za usposabljanje za uporabo interaktivnih tabel v učilnici, med drugim tudi:

  • videoviri iTILT s primeri več kot 250 dejavnosti v učilnici in pri pouku različnih jezikov, na različnih ravneh in za različne starostne skupine iz sedmih evropskih držav;
  • priročnik za usposabljanje iTILT v šestih jezikih;
  • učna gradiva iTILT za več jezikov, ravni in starostnih skupin;
  • knjižnica iTILT s povezavami na zbirke materialov za IWB, literaturo IWB, informacije o avtorskih pravicah in več;
  • ideje, kako uporabiti vire iTILT za usposabljanje učiteljev.

 Ves material je možno sneti brezplačno. Gradivo je pripravljeno za pomoč učiteljem, ki že uporabljalo interaktivne table in želijo napredovati, in s ciljem navdušiti ostale, ki še ne uporabljajo orodja.

Več na spletni strani iTILT ali preko e-poštnega naslova: info@itilt.eu“>info@itilt.eu. iTILT je tudi na Twitterju, Facebooku in LinkedInu. Novice in povezave IWB v povezavi z viri lahko objavite preko Scoop It.

Vir: EK, 21. 3. 2013

 

(Skupno 14 obiskov, 1 današnjih obiskov)