Na spletišču CEPS-a je dne 6. 5. 2014 je objavljena povezava na poročilo v študiji Cedefopa o privlačnosti začetnega poklicnega izobraževanja in usposabljanja: prepoznati, kaj šteje (“Attractiveness of initial vocational education and training: identifying what matters“, v angleščini, pdf).

Pretekle študije o tem, kako privlačno je poklicno in strokovno izobraževanje (VET) pri odločanju za nadaljnjo izobraževalno pot, s poudarkom na vplivu določenih lastnosti sistema začetnega poklicnega in strokovnega izobraževanja. Te lastnosti vključujejo usmerjanje in svetovanje, možnosti napredovanja na visokošolsko raven, sistem kvalifikacij ali zagotavljanje kakovosti usposabljanja.

Rezultati začetnega poklicnega in strokovnega izobraževanja dobri, a vseeno to ne pomeni, da ga večina šteje za privlačno možnost izobraževanja. V poročilu so avtorji izpostavili še druga širša vprašanja, ki lahko pomembno vplivajo na ozaveščanje o tem, kaj sploh je začetno poklicno in strokovno izobraževanje in zakaj je lahko privlačno za bodoče dijake. V poročilu so osvetljeni dejavniki, ki lahko pomembno vplivajo na odločitev: sestava in vsakokratno stanje trga dela, izdatek za poklicno in strokovno izobraževanje in tudi globlji dejavniki, kot so odnos družinskih članov, dojemanje kakovosti VET in širši namen izobraževanja.

V poročilu je tudi povzetek več spoznanj o tem, kako vplivati na dojemanje poklicnega in strokovnega izobraževanja.

(Skupno 12 obiskov, 1 današnjih obiskov)