Zavod Risa pripravlja 25. in 26. novembra 2020 med 16. in 19.30 uro spletni Posvet v lahkem branju. Posvet je del projekta Jezik pride naproti, ki ga sofinancira Ministrstvo za kulturo.
Vir in več informacij: ACS, 19. 11. 2020
Zavod Risa pripravlja 25. in 26. novembra 2020 med 16. in 19.30 uro spletni Posvet v lahkem branju. Posvet je del projekta Jezik pride naproti, ki ga sofinancira Ministrstvo za kulturo.
Vir in več informacij: ACS, 19. 11. 2020