Prvi strokovni posvet za izboljšanje pismenosti učencev v organizaciji Pedagoškega inštituta je presegel pričakovanja, hkrati pa je s skupno izjavo sodelujočih postavil temelje za nacionalno strategijo, katere cilj je boljša pismenost slovenskih učencev.

Pedagoški inštitut je v torek, 7. junija, organiziral strokovni posvet z naslovom ‘Mednarodne raziskave znanja učencev in dejavnosti za izboljšanje pismenosti učencev’. Poleg Pedagoškega inštituta so na posvetu sodelovali tudi predstavniki Ministrstva za šolstvo in šport, pedagoških fakultet, Zavoda za šolstvo in šport, Republiškega izpitnega centra ter ravnatelji in učitelji osnovnih šol. S posvetom so Pedagoški inštitut in ostale sodelujoče organizacije želele opozoriti na razlike v bralni, matematični in naravoslovni pismenosti pri učencih in dijakih, hkrati pa so želeli predstaviti Nacionalno strategijo za bralno pismenost in predloge za konkretno politično akcijo, s katero bi lahko izboljšali trenutno situacijo.

Več (program in povzetki, skupna izjava sodelujočih) …

Vir: PEI, 15. 6. 2011

(Skupno 6 obiskov, 1 današnjih obiskov)