Publikacija ‘Osnovna šola za odrasle Podoba in poslanstvo’ (.pdf) je nastala kot rezultat projekta ‘Evalvacija programa Osnovna šola za odrasle (OŠO)’, ki je potekal v sodelovanju med Andragoškim centrom Slovenije in Zavodom za šolstvo med letoma 2011 in 2013. Zamišljena je kot monografija, ki se odmika od zgolj dejstev in ugotovitev evalvacijskega poročila ter ponuja teoretsko in strokovno domišljen pogled na program osnovne šole za odrasle danes in razmislek o njeni vlogi in poslanstvu za prihodnji čas. V evalvaciji programa in pri pripravi publikacije smo iskali odgovor na temeljno vprašanje, zakaj program OŠO ni dovolj uspešen in učinkovit, čeprav je bil posebej pripravljen za odrasle, zato je kljub kasnejši objavi še vedno zelo aktualna.

Publikacijo sestavlja devet prispevkov, ki se smiselno dopolnjujejo, saj z različnih zornih kotov osvetljujejo izbrano problematiko. Prispevki se lotevajo zgodovine nastajanja programa ter zasnove in udejanja sedanjega kurikuluma OŠO, ki vključuje tako analizo pogojev dela v OŠO kot večstransko analizo kakovosti in načinov izpeljave programa OŠ za odrasle ter učinkov izvedbe programa. Posebno vrednost prispevkom daje tudi interpretacija vrednotenja izvedbe programa s strani izvajalcev osnovnošolskega izobraževanja za odrasle ter odraslih udeležencev programa osnovne šole.

Vir: ACS, 10. 5. 2016

(Skupno 15 obiskov, 1 današnjih obiskov)