Čezmejni projekt med Slovenijo in Italijo Study Circles, v katerem je kot partner sodeloval tudi Andragoški center Slovenije, je v zaključni fazi. Med rezultati projekta je zanimiva knjiga z naslovom ‘Vseživljenjski primeri lokalnega trajnostnega razvoja – Primer študijskih krožkov na čezmejnem področju med Italijo in Slovenijo’ (Lifelong learning devices for sustainable local development – The study circle experience in the crossborder area Italy – Slovenia, .pdf), ki je del serije znanstvenih del na Univerzi Firence.

Za Slovenijo so teoretski prispevki Oreficeja in Gobbove pomembna razvojna pridobitev, delno to velja tudi za poskus Galeottijeve, da študijske krožke (ŠK) poveže z idejo trajnosti. Projektni okvir in umestitev v znanstveno serijo predstavljata nadgradnjo in promocijo naše prakse, institucije, države in jezika – prispevki namreč vsebujejo tudi slovenske izvlečke, slovensko urednico, dr. Nevenko Bogataj z ACS, in uvodne besede, ki jih je prispevala Ema Perme z MIZŠ.

Publikacija prispeva k teži študijskih krožkov ne le doma, ampak tudi v mednarodnem prostoru, kjer je slovenska kontinuiteta dobrih praks spoštovana, če ne že posnemana.

V okviru projekta je nastal tudi video Skupnostno učenje v čezmejnem prostoru, ki ima tri dele.

Vir: ACS, 17. 8. 2015


(Skupno 10 obiskov, 1 današnjih obiskov)