V OECDjevi iKnjižnjici je na voljo publikacija How is learning time organised in primary and secondary education?.

V njej ugotavljajo, da se število in dolžina počitnic in pouka prostih dni znatno razlikuje med državami OECD (za primerjavo: Francija: 162 dni pouka, Izrael in Japonska: 200 dni). V povprečju dnevno število ur pouka znaša 4,3 v primarnem in 5,2 v sekundarnem izobraževanju. V povprečju se polovica OECD držav na primarni ravni v kurikulumu osredotoča na predmetna področja branja, pisanja in književnosti, matematike in naravoslovja (do 2,2 uri na šolski dan, na sekundarni ravni pa se število ur spusti na 1,8/šolski dan). Med državami so znatne razlike tudi pri tem, koliko časa učenci namenijo za učenje v obveznem šolskem delu izobraževanja in koliko ga porabijo za obiskovanje neobveznega dopolnilnega pouka, zasebne inštrukcije in za domače naloge. Študija kaže trend zviševanja časa za temeljne predmete (npr. matematike) in zmanjševanje časa za domače naloge.

Vir: OECD iLibrary, 16. 2. 2016

(Skupno 14 obiskov, 1 današnjih obiskov)