Ob dvajsetletnici projekta je ACS izdal učno gradivo z naslovom Študijski krožki, iz korenin k novim izzivom za življenje v skupnosti. Izid publikacije, ki obsega 163 strani, sta omogočila Evropska unija s sredstvi Evropskega socialnega sklada in Ministrstvo RS za izobraževanje, znanost, kulturo in šport.

Učno gradivo je namenjeno bodočim in že izkušenim mentorjem študijskih krožkov, seveda pa tudi strokovni in širši javnosti.

Vsebino so pripravili štirje avtorji:

  • Damjana Urh, dolgoletna vodja Temeljnega usposabljanja mentorjev in vodij ŠK, je pripravila jedro učnega gradiva. Nadaljnja besedila o strukturi udeležencev, prevladujočih vsebinah in kulturnih sestavinah študijskih krožkov ponujajo doslej nepoznan vpogled v njihovo delovanje;
  • dolgoletna vodja študijskih krožkov, etnologija in kustosinja Gorenjskega muzeja, mag. Tatjana Dolžan Eržen, je v prispevku z naslovom Študijski krožki med preteklostjo in prihodnostjo analizirala in interpretirala prevladujočo vsebinsko izbiro, dediščino;
  • mentor mlajše generacije, Matej Cepin, je na podlagi analize strukture udeležencev pripravil besedilo z naslovom Študijski krožki: prostor medgeneracijskega sodelovanja; d
  • dr. Nevenka Bogataj je zapisala Razmislek o kulturnih ozadjih dela slovenskih študijskih krožkov, v katerem na podlagi definicije pojma »skupnost« interpretiram prakso in potenciale študijskih krožkov za razvoj.

Učno gradivo je pomembna materializirana dodana vrednost trendu participacije odraslih v skupnostnem izobraževanju ter stabilnem zanimanju za usposabljanje mentorjev. Nakazuje bodoče razvojne korake, možne le, če bo uspela tudi v svoji vlogi argumenta nadaljnjemu razvoju študijskih krožkov pod okriljem ACS in domačega proračuna.

Vir: ACS, 27. 8. 2012

(Skupno 15 obiskov, 1 današnjih obiskov)