Učenci so pisali še tretji predmet nacionalnega preverjanja znanja. Sredi junija bodo znani dokončni rezultati, ki učencem služijo za razmislek, kje sem močan, kje šibak; kam me moji odgovori umeščajo v primerjavi z vsemi slovenskimi sošolci. Učitelji bodo razmišljali, koliko in kako pouk vpliva rezultate #npz. Šole bodo ugotavljale, ali s povezovanjem rezultatov različnih predmetov lahko doženejo skupne zakonitosti. Šolska oblast bo analizirala suhoparne številke in poskusila ukrepati tako, da bo šola bolje in več zadovoljevala družbene potrebe in želje mladih. Zato majska #raziskovalnica ZRSŠ obravnava #npz.

Kaj menite o #npz? Bi mu nadeli tekmovalni značaj? Bi ga napravili manj strogega? Bi ga usmerili v preverjanje posebnega znanja? Želite, da bi igral selekcijsko vlogo za vpis v srednjo šolo? Naj bi meril kakovost pouka?

Tvitnite. In tvitu dodajte #npz, da se Vas bo slišalo in upoštevalo ob pripravi zaključnega poročila.

Preberite si tudi povzetek spomladanskih tvitnih razprav #tekmovanja in #kulturnibazar.

Vir: ZRSŠ, 10. 5. 2016

(Skupno 7 obiskov, 1 današnjih obiskov)