Na spletišču Kariernih centrov Univerze v Ljubljani je z dne 11. 4. 2014 objavljena novica o tem, da Društvo za marketing Slovenije tudi letos razpisuje nagrado za marketinški up 2014.

Marketinški up je nagrada, ki jo podeljuje Akademska sekcija Društva za marketing Slovenije, za najboljše zaključno pisno delo študentov na podiplomski ravni.

Rok za prijavo za marketinški up leta 2014 je 28. april 2014.

Ob prijavi je potrebno oddati povzetek magistrske naloge oziroma dela, kratko mnenje in obrazložitev mentorja ter elektronsko verzijo naloge.

Podrobnejša navodila si lahko preberete v Pravilih izbora za marketinški up 2014.

Naloga je prijavljena, ko organizator prejme zahtevano gradivo.

Prijavo je potrebno do 28. aprila 2014 poslati na naslov info@dmslo.si s pripisom Marketinški up 2014.

V izboru sodelujejo vsa dela, ki jih prijavijo avtorji skupaj s priporočilom svojih mentorjev, kot zagotovilom, da je delo res eno izmed najboljših.

(Skupno 10 obiskov, 1 današnjih obiskov)