Na spletu je objavljena tretja številka letošnjega letnika Revije Centra za študij edukacijskih strategij, v kateri lahko med drugim preberete naslednje članke:

  • Nacionalne politike in strategije za podporo nadarjenim in talentiranim v Avstriji — Claudia Resch
  • Izobraževanje nadarjenih in spodbujanje talentiranih v Nemčiji —  Christian Fischer in Kerstin Müller
  • Pregled stanja o trenutni skrbi in podpori za talentirane na Madžarskem — Csilla Fuszek
  • Sposobnosti kot dodatna potreba: inkluzivni pristop k izobraževanju nadarjenih na Škotskem — Margaret Sutherland in Niamh Stack
  • Izobraževanje nadarjenih v Švici: širše priznano, a pri implementaciji so še vedno težave — Victor Mueller-Oppliger
  • Razvoj spretnosti reševanja matematičnih problemov pri finskih osnovnošolcih — Anu Laine, Liisa Näveri, Maija Ahtee in Erkki Pehkonen

Več>> CEPS Journal, 2014, vol 4, N3

(Skupno 15 obiskov, 1 današnjih obiskov)