Slovenski raziskovalci, pod vodstvom prof. dr. Janeza Justina, so zaključili že drugo raziskavo o slovenskih učbenikih.

Rezultate raziskave sta v petek, 7. maja na tiskovni konferenci na MŠŠ  predstavila minister Lukšič in prof. dr. Janez Justin.

Izvajalki raziskav sta bili Pedagoški inštitut in ISH-Fakulteta za podiplomski humanistični študij. Raziskavi sta prinesli zelo zanimive rezultate, ki se nanašajo na kakovost slovenskih učbenikov, predvsem pa nakazujejo možnosti za nadaljnji razvoj njihove kvalitete.

Raziskavi sta med drugim pokazali, da so besedila v slovenskih učbenikih pogosto slabo berljiva in nekoherentna (pojmovno in argumentacijsko). Učenci, ki so brali revidirana besedila iz obstoječih učbenikov, so dosegli bistveno boljše rezultate pri preverjanju znanja, kot njihovi vrstniki, ki so se učili iz nepopravljenih učbenikov.

Predstavitev rezultatov raziskave

Kratek povzetek raziskave “Optimalizacija spoznavne (učne) učinkovitosti didaktičnih besedil”

Poročilo o rezultatih evalvacijske študije: Učbenik kot dejavnik uspešnosti kurikularne prenove

(Skupno 43 obiskov, 1 današnjih obiskov)