V Podčetrtku je 19. in 20. aprila 2018 prek osemsto slovenskih učiteljev sodelovalo na 11. mednarodni konferenci SIRIKT. Organizatorji so pripravili bogat in raznovrsten program, v katerem je bilo v treh tematskih sklopih – Raziskovalci lastne prakseIgrifikacija in Digitalni razkorak, predstavljenih prek dvesto referatov, kako z rabo IT izboljšati pouk ter ga narediti bolj učinkovitega.

Plenarna predavanja, ki so bila prenašana v živo, so se prepletala z delavnicami, stojničnimi predstavitvami, razpravami, okroglimi mizami, diskusijami, tržnico e-rešitev in demonstriranjem uporabe. V uvodu so udeležence pozdravili Gregor Mohorčič, MIZŠ, Nataša Potočnik, ZRSŠ, Marko Bonač, ARNES in Alenka Flander, CMEPIUS; predavanji z naslovoma Kaj delajo mladi na internetu pri pouku? in Kaj in kako bomo letos na Siriktu? sta imela Filip Dobranić in Nives Kreuh.

Plenarni predavatelji tega dne so bili Lawrence Lilley (Engaged learning and better learning outcomes using gamification), Jurij Krpan (Vrstniško učenje na način igre) in Jef Staes (3D-Smarting, the ‘thing’ that killed 2D-Working and 2D-Learning). Večerni program so z glasbo in plesom v evropskem letu kulturne dediščine pripravili instrumentalisti in plesalci Akademske folklorne skupine Študent iz Maribora.

Petkovo dopoldne je bilo namenjeno učiteljevemu glasu in tematskim dogodkom ter predavanjem Rutgerja van den Sandeja, Kristiine Erkkilä, Davideja Azzolinija, Nives Kreuh in Tanje Rupnik Vec, popoldne pa so se udeleženci zbrali v veliki dvorani na okrogli mizi, kjer so Kristiina Erkkilä, Filip Dobranić, Aleš Žitnik, Rutger van den Sande, Dom Graveson, Barbara Lesničar in Nives Kreuh povzeli dogodke in dosežke na Siriktu in tudi polemizirali z njimi. Na zaključku so organizatorji in sponzorji podelili nagrade najprodornejšim in najpronicljivejšim udeležencem. Konferenca je bila ves čas in sproti podprta z iskrivimi objavami na družabnih omrežjih.

V maju bodo objavljene povezave do posnetkov predavanj in do fotografske reportaže na spletni strani konference Sirikt.

Vir: ZRSŠ, 24. 4. 2018

(Skupno 34 obiskov, 1 današnjih obiskov)