Učenje je zasidrano tako v naših telesnih in čustvenih izkušnjah kot v našem razumu. Umetnost pogosto nudi neposredno pot v notranji svet posameznikovih čustev in pomenov in kot rezultat močno vpliva na učni proces. To dejstvo je bil povod za letošnjo četrto izdajo spletne revije LLinE (Lifelong Learning in Europe) z naslovom Telo, čustva in umetnost. Številka je plod sodelovanja LLinE in InfoNeta ter preučuje dobre prakse izobraževalcev odraslih, ki povezujejo telo, čustva in umetnost v nove metode in spoznavajo učne poti umetnikov ter tiste, ki združujejo izobraževalno in kulturno politiko. V člankih predstavljene učne skupine vključujejo učeče se odrasle v neformalnem izobraževanju, starejše, ranljive skupine mladih in begunce. 

O omenjeni tematiki sta v reviji objavili zelo zanimiv članek z naslovom ‘Boleči spomini so se spremenili v nekaj lepega’ (‘Painful memories turned into something beautiful’) tudi sodelavka ACS, Natalija Žalec in direktorica LU Radovljica, Mateja Rozman Amon. Umetniško ustvarjanje pomaga tudi slovenski mladini pri spopadanju s težavami ranljivih skupin. Članek predstavlja učni projekt, kjer ranljiva skupina mladih ustvari kratki igrano-dokumentarni film z naslovom Hočem živeti. Za vse sodelujoče je bil ta projekt pomembna učna in življenjska izkušnja.

Vzporedno s sodelovanjem pri izdaji te številke LLinE so dopisniki InfoNeta objavili tudi druge članke. Ogledate si jih lahko na spletni strani InfoNeta.

Vir: ACS, 19. 12. 2013

(Skupno 11 obiskov, 1 današnjih obiskov)