V tretji številki revije Sodobna pedagogika Sabina Jelenc Krašovec piše o vlogi javnega odprtega prostora kot prostora učenja, delovanja in vzpostavljanja odnosov. Avtorica izhaja iz predpostavke, da so starejši ljudje v javnem prostoru pomembna skupina, a pogosto pasivna in izključena. Izsledki raziskav, ki jih navaja, kažejo na velik potencial javnih prostorov prav za starejše ljudi, katerih potrebe so tesno vezane na njihovo življenjsko okolje.

Avtorica v nadaljevanju izpostavi tudi vlogo javnega izobraževalca kot akterja, ki bi lahko bil »tisti, ki govori in posluša, a se hkrati tudi uči in piše o pomenu ohranjanja javnega prostora«. Ogradil naj bi se od vplivov trga in države ter se izogibal institucionaliziranim načinom razmišljanja o učenju in izobraževanju.

Revija je na voljo tudi v Knjižnici ACS.

Vir: ACS, 6. 11. 2015

(Skupno 9 obiskov, 1 današnjih obiskov)