Na spletišču Pedagoškega inštituta je dostopna revija za teorijo in raziskave vzgoje in izobraževanja Šolsko Polje.
V številki 1-2 letnika 2014 z naslovom Od otroštva do novejših strategij šole in znanosti, ki sta jo uredila Eva Klemenčič in Oliver Ilievski, med drugim lahko berete :
I UVODNIK
Eva Klemenčič
- Pomembne teme v slovenskem in evropskem polju vzgoje in izobraževanja
II POUK IN ZNANJE
Janez Justin†, Maja Zupančič in Mojca Rožman
- Učinek izboljšave besedila v učbenikih geografije na dosežke pri preizkusu znanja: primerjava visoko in nizko uspešnih učencev pri predmetu
Marija Javornik Krečič, Tina Rutar Leban in Polona Kelava
- Značilnosti pouka v srednjih strokovnih in poklicnih šolah z vidika učiteljev in dijakov
III AVTONOMIJA IN JAVNOPOLITIČNO UČENJE
Dejan Hozjan
- Konceptualizacija pojavnih oblik avtonomije v javnem šolskem prostoru
Urška Štremfel, Mojca Štraus in Damjan Lajh
- Sprejemanje rezultatov PISA 2009 v Sloveniji skozi prizmo javnopolitičnega učenja
IV OSIPNIKI
Simona Bezjak
- Ponovno vključevanje zgodnjih osipnikov za uspeh v šoli: zadovoljevanje potreb mladih z alternativnimi pedagoškimi pristopi
Bénédicte Halba
- Volunteering – an alternative pedagogical strategy to combat Early School Leaving and to enhance Success at School
V JEZIK V VISOKEM ŠOLSTVU IN EPISTEMOLOGIJE
Polona Pečnik
- Jezikovni položaj v raziskovalni in pedagoški dejavnosti Univerze v Ljubljani
Valerija Vendramin
- Kazalniki ospoljenih neenakosti: omejitve spolno občutljivih kazalnikov v kontekstu kompleksnosti vzgoje in izobraževanja
Taja Kramberger
- Nacionalsocialistična koncepcija znanosti in morilska govorica
(Skupno 32 obiskov, 1 današnjih obiskov)