Na spletišču OECD educationtoday je z dne 18. 2. 2014 objavljen članek o soodvisnosti med poklicem staršev in uspešnostjo otrok v izobraževanju (“What do your parents do for a living? (and should it matter?)”.

PISA predstavlja spletno interaktivno orodje occupations@pisa2012, s katerim lahko proučimo in primerjamo razmerje med dosežki dijakov pri branju, matematiki in naravoslovju ter poklicem staršev, seveda v državah in gospodarstvih, ki so vključeni v raziskavo PISA.

Orodje je zasnovano na rezultatih PISA 2012. Dijaki, sodelujoči v raziskavi, so odgovorili tudi na vprašanje o tem, kakšen poklic opravljajo starši. Odgovore so raziskovalci nato kodirali v mednarodno primerljivo klasifikacijo, prek katere je možno prepoznati posameznike, ki delajo v podobni dejavnosti, opravljajo podobne delovne naloge in prevzemajo enake vrste odgovornosti. Iz vsebine zadnje publikacije PISA in Focus (pdf) lahko ugotovimo, da dijaki, katerih starši opravljajo poklic strokovnjaka, na splošno dosegajo boljše rezultate pri matematike, medtem ko dijaki, katerih starši opravljajo poklic za preprosta dela, prej kot ne dosegajo slabše rezultate kot vrstniki.

Beri naprej v angleščini…

(Skupno 6 obiskov, 1 današnjih obiskov)