Pedagoški inštitut v okviru projekta »Približajmo priložnosti vseživljenjskega učenja vsem« 7. novembra pripravlja znanstveni posvet, na katerem želijo skupaj z znanstveno in strokovno javnostjo z različnih teoretskih in raziskovalnih perspektiv osvetliti problematiko učno manj uspešnih mladostnikov v slovenskem izobraževalnem prostoru ter v skupni razpravi izpostaviti različne pristope za izboljšanje njihove učne uspešnosti.

Izziv, s katerim se soočajo v okviru projekta, so učno manj uspešni učenci v osnovnošolskem in srednješolskem izobraževanju. Pri tem se osredinjajo zlasti na prepoznavanje individualnih dejavnikov, ter dejavnikov v družinskem, šolskem in širšem družbenem okolju, ki se na podlagi izsledkov mednarodnih raziskav znanja in drugih raziskav izobraževanja povezujejo z njihovimi dosežki. Ob teoretskih izhodiščih, ki nastajajo kot rezultat raziskovanja in povezovanja različnih znanstvenih disciplin, posebno pozornost namenjajo snovanju pristopov, katerih končni cilj je usmerjen v izboljšanje učne uspešnosti posameznika ali posameznice, obenem pa na različnih izobraževalnih ravneh in z različnimi vsebinskimi in interakcijskimi oblikami učinkovito nagovarjajo vse posredne in neposredne udeležence izobraževalnega procesa (tj. učitelje, mladostnike in njihove starše).

Vljudno vabijo teoretike in raziskovalce, da se posvetu pridružijo s predstavitvijo svojih znanstvenih spoznanj o konceptih, dejavnikih in pristopih izboljšanja učne uspešnosti (slovenskih) učencev in dijakov. Svoj povzetek prispevka (v obsegu do 2.000 znakov s presledki) lahko oddate do ponedeljka, 15. 7. 2013.

Vabilo in več informacij: Pedagoški inštitut, junij 2013

(Skupno 15 obiskov, 1 današnjih obiskov)