V novi študiji Evropske komisije je namenjen poudarek aktivnemu vključevanju družine v programe za višanje ravni pismenosti otrok in odraslih. V pričujočem poročilu so objavljeni izsledki raziskave in evalvacija strategij, usmeritev in pobud na področju družinske bralne pismenosti, predvsem družin s slabšim socialno-ekonomskim položajem. S študijami primerov svojevrstnih in uspešnih evropskih pobud so predstavljene dobre prakse.

Raziskovalci so pomembno ugotovili, da so programi za spodbujanje bralne pismenosti v družini stroškovno zelo učinkoviti, tako v smislu izboljšanja pismenosti otrok kot izboljšanja veščin in spretnosti staršev nuditi ustrezno pomoč. Ugotovitev temelji na poročili šestih nedavnih metaanaliz posredovanj v bralno pismenost družin; vsa so imela pozitivne učinke na razvijanje bralne pismenosti otroka.

Več v poročilu a angleškem jeziku (pdf)

Vir: Evropska komisija, 8. 7. 2011

(Skupno 7 obiskov, 1 današnjih obiskov)