Na Andragoškem centru Slovenije so se po situaciji, ki nas je doletela spomladi, zavedali, da za potrebe globlje analize dogajanja potrebujemo poglobljeno evalvacijo o izkušnjah z izobraževanjem odraslih na daljavo v času pandemije. Ugotovitve bodo služile za načrtovanje strokovne podpore in razvoja izobraževanja odraslih na daljavo v prihodnje.

Pri snovanju evalvacijske študije so se povezali s sodelavci s Filozofske fakultete, oddelka za pedagogiko in andragogiko, ki so v istem času v sodelovanju z Zvezo društev pedagoških delavcev Slovenije, zasnovali in izpeljali podobno raziskavo, v katero so vključili področji osnovnošolskega in srednješolskega izobraževanja otrok in mladine. S tovrstnih sodelovanjem smo zagotovili, da se različne raziskave in evalvacije, ki smo jih istočasno izpeljavali v različnih nacionalnih institucijah ne bi podvajale, pač pa komplementarno dopolnjevale.

Študija je objavljena v Digitalni bralnici ACS.

Vir: ACS, 22. 10. 2020

(Skupno 67 obiskov, 1 današnjih obiskov)