Na spletni strani SVIZ, 22. 4. 2011, so objavili novico na temo velikosti razredov:

Posamezne raziskave, na katere se sklicujejo novodobni ameriški strokovnjaki za izobraževanje in so skladne z neoliberalno doktrino, kažejo, da število učencev v razredu ne vpliva negativno na njihove izobraževalne dosežke – ob dostavku, da morajo imeti dobrega učitelja. Številni gredo še dlje in pravijo, da je izobraževanje mogoče izboljšati celo ob korenitih posegih v proračune posameznih držav, in sicer tudi s povečevanjem števila učencev v razredu, piše Cindy Long v prispevku Does Class Size Really Matter.

V nasprotju z zapisanim različne raziskave, opravljene v zadnjih trideset letih, nedvomno potrjujejo, da so manjši razredi boljši v več pogledih. Zmanjšanje števila učencev v razredu se je namreč ob vseh drugih vpeljanih reformah skoraj zmeraj pokazalo z izboljšanjem izobraževalnih dosežkov učencev. Prednost majhnih razredov je tudi, da lahko posameznik dejavneje sodeluje v učnem procesu in ima boljši stik z učiteljem. Avtorica prispevka navaja, da so v Združenih državah Amerike razredi največji v zvezni državi Kalifornija, zato tam namenjajo tej temi precej pozornosti. Ugotovili so, da zmanjšanje velikosti razredov najbolj koristi slabšim učencem.

Prednost majhnih razredov je tudi, da lahko posameznik
dejavneje sodeluje v učnem procesu in ima boljši stik z učiteljem.

Ob zadnjih ukrepih zmanjšanja proračuna v posameznih ameriških zveznih državah je oblast z različnimi uredbami šolam na nekaterih območjih omogočila, da povečajo število učencev v razredu, in številne so to možnost izrabile ali jo bodo v prihodnje. Podatki kažejo, da se je velikost razredov ponekod povečala celo do šestdeset odstotkov, kar pomeni, da imajo posamezni učitelji pri nekaterih predmetih v skupini že več kot 40 učencev.

Učitelji, ki poučujejo v tako velikih razredih, pa skoraj brez izjeme poudarjajo, da porabijo ogromno časa in energije za vzgojno delo z učenci, medtem ko jim ga za podajanje učne vsebine zmanjkuje. Poleg tega pravijo, da v takih razmerah zelo težko prepoznajo morebitne stiske pri posameznih učencih, saj se v tako velikih skupinah posameznik preprosto pogosto »izgubi«. »Seveda obstajajo učenci, ki bodo blesteli v vsakršnih razmerah, a če hočemo zagotoviti dobre priložnosti vsem mladim, še posebno tistim, ki prihajajo iz manj spodbudnih okolij, in tistim s posebnimi potrebami, moramo ohraniti razrede čim bolj majhne,« sklene prispevek Leonie Haimson, direktorica newyorške neprofitne in nestrankarske organizacije Class Size Matters, ki zagovarja prednosti manjših razredov.

Če hočemo zagotoviti dobre priložnosti vsem mladim,
moramo ohraniti razrede čim bolj majhne.
(Skupno 18 obiskov, 1 današnjih obiskov)