Vse večje preseljevanje ljudi spodbuja premišljevanje o medkulturnosti tudi v izobraževanju odraslih. Tretja letošnja številka revije Andragoška spoznanja je namenjena prav tej zelo aktualni in hkrati pereči temi.

V tematski številki lahko beremo o izkušnjah učiteljev s poučevanjem dijakov migrantskega ozadja v poklicnem izobraževanju (Skubic Ermenc). Zanimiv je tudi prispevek, namenjen ženskam in migracijam (Kožar Rosulnik). Večina znanstvenih raziskav je v preteklosti pozornost posvečala predvsem moškim, vendar pa velike življenjske spremembe in izkušnje doživljajo tudi ženske. V nadaljevanju pa je predstavljen tudi model tranzicijskega učenja kot učinkovito orodje za analizo izkustvenega učenja v migracijskih procesih (Petra Jejčič).

Prispevka v angleškem jeziku se osredotočata na staroselce in staroselke v Latinski Ameriki (Schmidt-Behlau) ter na empatijo v izobraževanju odraslih, ki je po mnenju avtorice najpomembnejša medkulturna kompetenca (Vrečer).

V strokovnih prispevkih so tokrat predstavljeni uresničeni projekti s področja medkulturnega učenja (Baloh; Vidau in Bogatec; Beltram) ter intervjuja s ključnima akterkama medkulturnega dialoga. Tudi v tokratni številki pa si lahko preberete recenziji knjižnih novosti.

Revija je na voljo tudi v Knjižnici Andragoškega centra Slovenije (ACS).

Vir: ACS, 5. 11. 2015

 

(Skupno 19 obiskov, 1 današnjih obiskov)