Izšla je Študija o o razvoju učiteljeve poklicne poti, ki lahko služi kot učno gradivo in tudi kot poglobljeno branje, namenjeno zlasti učiteljem in ravnateljem. Predstavljena je v štirih zvezkih:
  • v prvem zvezku Splošne in andragoške zakonitosti razvoja kariere (pdf) spoznamo pojme kariera, karierni razvoj, učiteljevo poklicno podobo, razvojne procese v posameznikovem življenju ter poglavitna obdobja razvoja kariere in njihove značilnosti;
  • drugi zvezek Poklicanost (pdf) nam najprej predstavi švicarsko študijo raziskovalca Hubermana, zatem pa raziskavo med slovenskimi učitelji;
  • tretji zvezek Vzdržno načrtovanje kariere (pdf) nam najprej pojasni ta pojem, zatem pa navaja ukrepe, ki omogočajo spremembo poteka kariere v želeno smer, ter pojasni še pojma karierna križišča in plato. Zadrži se ob vlogi direktorja pri načrtovanju vzdržnega kariernega razvoja zaposlenih;
  • v četrtem zvezku Moč poklicne poti  (pdf) so predstavljena videogradiva in v njih osebne zgodbe ljudi iz različnih obdobjih njihove kariere, ki jih povezuje učenje in izobraževanje.
Študija je nastala na ACS v sklopu projekta Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v izobraževanju odraslih od 2009 do 2011, podprojekta Usposabljanje za andragoško delo in služi kot učno gradivo.
Vir: ACS, 20. 6. 2011
(Skupno 13 obiskov, 1 današnjih obiskov)