Po uspešni virtualni konferenci TEPE 2021 (“Challenges of distance teaching in teacher education and education”, 20.-22. maj 2021), je mreža TEPE pripravila dokument z ugotovitvami in priporočili (.pdf), ki povzema ključne točke iz konferenčnih predstavitev, okrogle mize in diskusij. V ospredju so predvsem naslednja vprašanja:

  • Kakšne so posledice pouka na daljavo za proces poučevanja in učenja?
  • Kako najti načine za prilagodljivo prilagojeno učenje in aktivnost učencev in študentov?
  • Kako podpreti ranljive skupine učencev, se spopasti z neenakostjo, upoštevati individualne potrebe učencev in študentov in skrbeti za dobrobit vseh udeležencev?
  • Vpliv na izobraževanje učiteljev – kaj manjka v naših programih učiteljskega izobraževanja?

Priporočila so naslovljena na vse relevantne deležnike: najprej na ustanove za izobraževanje učiteljev, nato pa tudi na učitelje in šole, odločevalce v izobraževanju na regionalni, državni in evropski ravni, raziskovalcem vzgoje in izobraževanja ter na oblikovalce evropskih edukacijskih politik.

Vir: Organizacijski odbor TEPE 2021 konference

(Skupno 47 obiskov, 1 današnjih obiskov)