UNESCOVO najnovejšo poročilo o spremljanju globalnega učenja (New global Monitoring Report), je pomemben predvsem za tiste, ki se ukvarjajo z delom na področjih globalnega državljanstva in trajnostnega razvoja. Poročilo se navezuje tudi na Agendo 2030 za trajnostni razvoj.

Poročilo nakazuje, da izobraževanje poganja napredek pri doseganju vseh globalnih ciljev nove Agende 2030 za trajnostni razvoj.  Prav tako poudarja, da izobraževanje potrebuje veliko preobrazbo, če želi izpolniti potencial uresničevanja globalnih ciljev in nasloviti trenutne izzive, s katerimi se soočata človeštvo in planet. Obstaja nujna potreba po večjem napredku na področju izobraževanja.

Glede na trenutne trende bo svet dosegel univerzalno osnovnošolsko izobrazbo leta 2042, univerzalno nižjo srednjo šolo leta 2059 in splošno srednjo šolo šele leta 2084. To pomeni, da bo svet pol stoletja prepozen pri roku doseganja ciljev trajnostnega razvoja na področju izobraževanja, saj so države podpisnice ta rok postavile za leto 2030.

Celotno poročilo je dostopno tukaj.

Vir: ACS, 25.10. 2016

(Skupno 11 obiskov, 1 današnjih obiskov)