Prvo globalno poročilo UNICEF-a, posvečeno izobraževanju v zgodnjem otroštvu, poudarja pomanjkanje naložb v predšolsko vzgojo s strani večine vlad po svetu.

Več kot 175 milijonov otrok – približno polovica otrok v predšolski dobi na svetovni ravni – ni vključenih v predšolsko vzgojo, zaradi česar so prikrajšani za ključne priložnosti za razvoj in že v zgodnjem otroštvu v neenakem položaju v primerjavi z vrstniki v razvitih državah, opozarja UNICEF v najnovejšem poročilu. V državah z nizkimi prihodki je v predšolsko vzgojo vključen le 1 od 5 otrok.

Poročilo Svet, pripravljen na učenje: Prednost kakovostni predšolski vzgoji (A world ready to learn: Prioritizing quality early childhood education, .pdf) ugotavlja, da so premoženje gospodinjstva, stopnja izobrazbe matere in geografska lega med ključnimi dejavniki za vključenost v predšolsko vzgojo. Največji odločilni dejavnik pa je brez dvoma revščina.

Vir in več: UNICEF Slovenija, 9. 4. 2019

(Skupno 63 obiskov, 1 današnjih obiskov)