Kot kaže objavljena raziskava Evrobarometra, ki vključuje celotno EU, 90 % uporabnikov interneta v Uniji najraje obiskuje spletne strani v svojem maternem jeziku, a obenem jih 55 % vsaj občasno na spletu uporablja tuj jezik. Kljub temu 44 % uporabnikov interneta v Evropi meni, da ne morejo pridobiti vseh zanimivih informacij, kadar spletne strani niso napisane v jeziku, ki ga razumejo, in le 18 % uporabnikov opravlja spletne nakupe v tujem jeziku. Ti rezultati kažejo, da je potrebno vlagati v spletna prevajalska orodja, ki bodo uporabnikom interneta v EU kljub morebitnemu neznanju jezika omogočala poiskati informacije oziroma opravljati spletne nakupe. Evropska komisija trenutno vodi 30 različnih raziskovalnih projektov o vmesnikih jezikovnih in digitalnih vsebin. Eden od ciljev digitalne agende za Evropo je vsem uporabnikom zagotoviti lažji dostop do spletnih vsebin.

Več: Evropska komisija, 11. 5. 2011

(Skupno 5 obiskov, 1 današnjih obiskov)