13. in 14. marca 2013 je v Amsterdamu potekal tretji letni mednarodni vrh o učiteljskem poklicu, ki so ga po dveh zaporednih srečanjih v New Yorku tokrat v nizozemski prestolnici skupaj pripravili tamkajšnje ministrstvo za izobraževanje, kulturo in znanost, Organizacija za ekonomsko sodelovanje in razvoj (Organisation for Economic Co-operation and Development, OECD) in Izobraževalna internacionala (Education International, EI). Tema tokratnega vrha je bila vrednotenje učiteljev in njihovega dela ter vprašanje strokovnih standardov, udeležili pa so se ga predstavniki držav, ki imajo visoko učinkovite šolske sisteme oziroma so med najhitreje napredujočimi na tem področju.

Vrha so se udeležili predstavniki pristojnih ministrstev in/ali sindikatov iz Nizozemske, Slovenije, Belgije, Kanade, Kitajske, Danske, Estonije, Nemčije, Hong Konga, Islandije, Indonezije, Irske, Japonske, Nove Zelandije, Norveške, Poljske, Švedske, Švice, ZDA, Velike Britanije, Francije, Madžarske, Finske, Singapura, Avstralije, Čila in Južne Koreje, medtem ko bodo predstavniki Južnoafriške republike tam kot opazovalci.

Na vrhu o učiteljskem poklicu so razpravljavci namenili osrednjo pozornost vprašanjem,kako kakovost učiteljev opredeljujejo snovalci šolskih politik, učitelji sami in družba, kdo postavlja standarde in kakšni so le-ti? Pogovor je potekal tudi o ocenjevanju kakovosti učiteljev in poučevanja, kakšni sistemi so za to vzpostavljeni in kako se izpeljuje evalvacija. Pomembno vprašanje, na katerega so sodelujoči iskali odgovor, pa je tudi, kako vrednotenje učiteljev in njihovega dela (lahko) pripomore k zboljševanju šolskega sistema in samoučinkovitosti učiteljev.

Program

Vir: SVIZ, 12. marec 2013

(Skupno 10 obiskov, 1 današnjih obiskov)