Evropska komisija začenja kampanjo „We Mean Business“, s katero želi spodbuditi podjetja, da pripravnikom omogočijo več praks ter tako povečajo usposobljenost in zaposljivost mladih ter olajšajo prehod od izobraževanja in usposabljanja do dobre prve zaposlitve. Prakse so lahko koristne tudi za podjetja, saj lahko na ta način najdejo potencialno izjemne bodoče zaposlene, ki lahko s svežimi idejami pomembno prispevajo k nadaljnji produktivnosti in konkurenčnosti. Komisija bo s pomočjo programov Leonardo da Vinci in Erasmus v letih 2012–2013 študentom poklicnega in visokošolskega izobraževanja zagotovila finančno podporo za 280 000 praks.

Evropska komisarka za izobraževanje, kulturo, večjezičnost in mlade Androulla Vassiliou je povedala: „Kampanja „We Mean Business“ bo države članice podpirala v boju proti brezposelnosti mladih, ki je v nekaterih državah EU nesprejemljivo visoka. Še posebej bi radi poudarili pomen mednarodnih praks, ki lahko izboljšajo znanje jezikov posameznika ter povečajo njegovo samozavest in prilagodljivost. Dognali smo, da delodajalcem te spretnosti čedalje več pomenijo.“ Glede na raziskave zgolj redka podjetja vedo, da lahko gostijo pripravnika v okviru evropskega pripravniškega programa. Podjetja želimo s kampanjo „We Mean Business“ opozoriti na te možnosti in jim pokazati prednosti mednarodnih praks.

Kampanja ima posebno spletišče z informacijami in povezavami o tem, kako organizirati in najti evropsko prakso. V državah članicah bodo organizirane informativne prireditve, namenjene gospodarskih zbornicam, regionalnim razvojnim agencijam, organizacijam za podporo podjetjem ter drugim „pospeševalcem“, ki lahko opozarjajo na prednosti praks za podjetja.

Vir in ozadje: Evropska komisija, 17. 4. 2012

(Skupno 18 obiskov, 1 današnjih obiskov)