Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport med 22. in 24. marcem gosti udeleženke in udeležence 19. srečanja delovne skupine OECD za indikatorje izobraževalnih sistemov (INES), ki poteka na Brdu pri Kranju. Več kot 90 predstavnikov iz 38 držav in mednarodnih organizacij na omenjenem srečanju usklajuje metodologije in standarde za razvoj mednarodno primerljivih indikatorjev in analiz podatkov, obenem pa se na podlagi izraženih prioritet držav odločajo tudi o razvijanju novih kazalnikov uspešnosti izobraževalnih sistemov. Člani delovne skupine OECD INES bodo obravnavali zlasti strukturo in vsebino letne publikacije Pogled na izobraževanje (Education at a Glance – EAG), ki bo izšla jeseni 2017.

“Različne analize sistema izobraževanja in mednarodne primerjave so pomemben dejavnik pri iskanju izboljšav. Omogočajo nam vpogled v segmente, kjer smo dobri in v manjke, na katerih je treba graditi. Le na podlagi podrobnih analiz lahko oblikujemo ustrezne politike tako na nacionalni kot na mednarodni ravni”, je v nagovoru udeležencem ob začetku srečanja dejala ministrica za izobraževanje, znanost in šport dr. Maja Makovec Brenčič. Za izgradnjo učinkovitih politik je za odločevalce nujno, da dobijo vpogled v podatke, še zlasti v mednarodno primerljive. V tej luči je program OECD INES, ki zagotavlja mednarodno primerljive indikatorje in analize podatkov, zbrane v letni publikaciji, zagotovo zelo pomemben. 

Več si lahko preberete tukaj.

(Skupno 10 obiskov, 1 današnjih obiskov)