Konec avgusta so na Zvezi potrošnikov Slovenije pričeli z akcijo “Za šolo brez oglasov“. Ob pregledu učbenikov, revij za otroke, promocijskim materialom, ki so ga številni šolarji prejeli prve šolske dni, lahko namreč nedvoumno zaključimo, da številni otroci pred oglasnimi vsebinami niso varni niti v šoli. To pa še ni vse. Starši so ZPS opozorili tudi plakat z abecedo in oglasom, ki visi v razredu, predstavljanje plačljivih interesnih dejavnosti kar celotnim razredom v okviru podaljšanega bivanja…

Nagovarjanje otrok in njihovih staršev se ponudnikom očitno splača, bode v oči pa tudi dejstvo, da niso vrata vseh šol enako odprta. Starši se zato povsem upravičeno sprašujejo, kdo odloča, kateri ponudniki najdejo pot po šolskih kanalih do njihovega otroka. Nedvomno je sporno tudi oglaševanje otrokom škodljivih vsebin, v prvi vrsti imajo v mislih oglaševanje živil in pijač z neustreznim prehranskim profilom. Debelost otrok namreč postaja vedno večji problem tudi v Sloveniji, kjer je pretežkih že skoraj 30 % fantov in petina deklic.

Ker s primeri staršev akcija dodatno dobiva konkretno vsebino, vas vabijo, da jim tudi v prihodnje pošiljate po vaše mnenju “sporne” primere nagovarjanja otrok z oglasnimi vsebinami.

Zavedajo se, da je zaradi krize tudi več pritiskov s strani ponudnikov na šole, vendar pa tudi starši postajajo vedno bolj občutljivi, nekateri zaradi socialne stiske, drugi, ker želijo zaščititi svoje otroke. Prepričani so, da so otroci v boju ponudnikov za svoj tržni delež najbolj ranljivi, zato šola mora poskrbeti, da ostanejo pred njenimi vrati. Vabijo vas, da podprete akcijo “Za šolo brez oglasov”. Šola mora biti in ostati hram učenosti, izobraževanja.

Vir: CNVOS, 1. 10. 2012

(Skupno 22 obiskov, 1 današnjih obiskov)