Skupina strokovnjakov, ki je predstavila klinične izkušnje v otroški in mladostniški psihiatriji v času epidemije covid-19, predlaga, da se za izobraževanje na daljavo pripravi enotna razlaga ključnih učnih vsebin.
Šole imajo ne le pomembno izobraževalno vlogo, ampak tudi vlogo v vzgoji in socializaciji in so pogosto prve, ki ugotavljajo duševne stiske ali bolezni učencev. Njihovo delovanje je neizpodbitno nujno za razvoj otrok in mladostnikov ter družbe nasploh.
V tej epidemiji, ki je potekala od sredine marca pa do konca maja 2020, je prišlo do odklonov, ki jih v morebitnih drugih epidemijah ne bi bilo pametno ponoviti, v svojem poročilu opozarja Izvršni odbor Združenja za otroško in mladostniško psihiatrijo pri Slovenskem zdravniškem društvu.
V svojem poročilu ocenjujejo, kako je epidemija vplivala na duševno zdravje otrok in mladostnikov. Med drugim so ocenili tudi vpliv zaprtja šol.
V novici SIO z dne 23. 6. 2020 preberite:
- Stiske zaradi učne snovi
- Povečana uporaba digitalnih medijev
- Pomanjkanje jasnih informacij in usmeritev
- Predlogi za izboljšave