Skupina strokovnjakov, ki je predstavila klinične izkušnje v otroški in mladostniški psihiatriji v času epidemije covid-19, predlaga, da se za izobraževanje na daljavo pripravi enotna razlaga ključnih učnih vsebin.

Šole imajo ne le pomembno izobraževalno vlogo, ampak tudi vlogo v vzgoji in socializaciji in so pogosto prve, ki ugotavljajo duševne stiske ali bolezni učencev. Njihovo delovanje je neizpodbitno nujno za razvoj otrok in mladostnikov ter družbe nasploh.

V tej epidemiji, ki je potekala od sredine marca pa do konca maja 2020, je prišlo do odklonov, ki jih v morebitnih drugih epidemijah ne bi bilo pametno ponoviti, v svojem poročilu opozarja Izvršni odbor Združenja za otroško in mladostniško psihiatrijo pri Slovenskem zdravniškem društvu.

V svojem poročilu ocenjujejo, kako je epidemija vplivala na duševno zdravje otrok in mladostnikov. Med drugim so ocenili tudi vpliv zaprtja šol.

V novici SIO z dne 23. 6. 2020 preberite:

  • Stiske zaradi učne snovi
  • Povečana uporaba digitalnih medijev
  • Pomanjkanje jasnih informacij in usmeritev
  • Predlogi za izboljšave
(Skupno 66 obiskov, 1 današnjih obiskov)