V vseslovenski raziskavi, v kateri so v osmem tednu izobraževanja na daljavo (od 21. maja dalje) anketirali skoraj 25 tisoč učencev ter 7382 učiteljev, so raziskovalci Zavoda RS za šolstvo (ZRSŠ) med drugim zbirali ocene o usposobljenosti učiteljev za izobraževanja na daljavo. Učiteljem so na to temo zastavili dve vprašanji: kako vešči so uporabe različnih orodij in didaktičnih strategij izobraževanja na daljavo in kaj bi potrebovali za učinkovito in avtonomno izvajanje poučevanja na daljavo.

Kot so že poročali na SIO, je eno temeljnih spoznanj raziskave ZRSŠ, da je bilo za večino učiteljic in učiteljev poučevanje na daljavo zelo stresno. Pomemben vir njihovega stresa je bila IKT, torej informacijsko-komunikacijska tehnologija. …

Vir in več informacij: SIO, 20. 7. 2020

(Skupno 57 obiskov, 1 današnjih obiskov)