Na spletni strani CEPS-a je objavljena povezava na zaključno poročilo z naslovom “Podroben metodološki pristop k razumevanju poklicnega izobraževanja in usposabljanja v Sloveniji” (pdf).
Projekt 7EU-VET je raziskava o poklicnem izobraževanju in usposabljanju, ki gradi na teoretski podlagi in sekundarni analizi obstoječe dokumentacije ter podatkov na ravni posameznih držav in EU, iz katerih s pomočjo kvantitativne in kvalitativne analize črpa empirične ugotovitve.
Projekt se osredotoča na naslednje znanstvene in raziskovalne cilje:

  • Kako mladi dojemajo sisteme poklicnega izobraževanja in usposabljanja (ang.: Vocational Education and Training, krajše VET) in kako vidijo svoje prihodnje možnosti zaposlovanja, razvoja kariere in mobilnosti?
  • Kako je v programe poklicnega izobraževanja vključena informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT)? Katera orodja IKT je mogoče uporabiti v teh programih, da bi naredili šolanje bolj privlačno, dijake bolje pripravili na delovno življenje ter povečali pretok informacij med različnimi državami?
  •  Kako učinkoviti in uspešni so sistemi svetovanja in obveščanja? Ali lahko vzpostavimo uspešen model, ki bi ga bilo mogoče uporabljati širom evropskih držav?
  •  Ali so sistemi poklicnega izobraževanja in usposabljanja v različnih državah primerljivi in dovolj prilagodljivi, da se lahko skupaj odzovejo na spreminjajoče potrebe?

Izsledke raziskave sestavlja več poročil, v katerih so sistemi poklicnega izobraževanja in usposabljanja proučeni in primerjani, ugotovitve in razlage pa so podprte z nacionalnimi strategijami v izobraževanju.

Vir: CEPS, 4. 2. 2013

(Skupno 22 obiskov, 1 današnjih obiskov)