Razvojna naloga Formativno spremljanje bo raziskala, kako je možno ob izdelkih, ki so jih pripravili učenci in dijaki, soočiti njihova pričakovanja s pričakovanji učitelja in učnega načrta. Predmeti imajo različne možnosti, če odštejemo pisna ocenjevanja, da dijaki pri pouku napravijo izdelek ali postopek, ob katerem je možen pogovor o namenu, pričakovanjih, merilih, usklajevanju meril in povratnem informiranju. Učitelji geografije, ki sodelujejo pri razvojni nalogi, so razmišljali o terenskem delu, izdelavi zemljevida, plakata ali prospekta, pisanju geografskega opisa, poskusu oz. eksperimentu in orientiranju na terenu.

Na prvem delovnem srečanju se je 17 sodelujočih učiteljev odločilo za risanje zemljevida. Na drugem srečanju so uskladili načrt. Vsak se je s svojimi učenci ali dijaki lotil naloge na svoj način. Nastalo je 400 različnih zemljevidov, s katerimi so zaznali kartografske sposobnosti in domet mladih. Zemljevide so razvrstili v skladu s tem, kateri so presegli začetna pričakovanja in merila, ki so si jih zadali učenci in dijaki. Na tretjem delovnem srečanju, ki je bilo 28. novembra v Ljubljani, so predstavili izdelke in ugotavljali, ali je možno za risanje zemljevidov, ki je v učnih načrtih za geografijo opredeljeno kot temeljna veščina, uokviriti v enotna, splošna in univerzalna vrednotenjska merila. Ugotovitve bodo pozimi strnili v shemo in jo dokončno sprejeli ali zavrnili na srečanju, ki bo marca. Do takrat pa bodo stalno komunicirali v spletni učilnici.

Vir: ZRSŠ, 29. 11. 2018

 

(Skupno 44 obiskov, 1 današnjih obiskov)