Septembrska raziskovalnica ZRSŠ je v zamenju rabe mobilnih telefonov pri pouku.

Septembrska #raziskovalnica obravnava rabo mobilnih naprav pri pouku. Nekatere šole so se odločile za omejevanje njihove rabe, nekatere spodbujajo njihovo rabo pri pouku. Tudi učitelji imajo različna mnenja: nekateri utemeljujejo rabo mobilnika zaradi narave predmeta, nekateri se ne strinjajo s preveliko virtualizacijo pouka, tretji pravijo, da šola uči za življenje, mobilne naprave in sočasna vključenost v svetovno omrežje pa postajajo tako nujna življenjska sredstva kot so zrak, voda in hrana.

Zato #raziskovalnica sprašuje, vi pa boste s tviti odgovorili, pojasnili svoja stališča, nanizali prednosti in slabosti tudi pri pouku vklopljenega in uporabljanega mobilnika. Preberite si več v raziskovalničinem besedilu. Tokratna #raziskovalnica je tesno vezana na Siriktov temo “Prižgimo mobilne telefone!”, ki bo v parlamentarni obliki potekala ves september in prvi teden oktobra. #raziskovalnica ponuja tudi strokovna gradiva, ki bodo pomagala pri odločanju. Lahko jih preberete in tvitnete po premisleku. Lahko pa tvitnete takoj, saj ste o tej dilemi verjetno že razmišljali. Prosimo, če tvit opremite z #mobiluč, da ga bomo lahko upoštevali pri oblikovanju končnega mnenja.

Več na ZRSŠ: Vklopiti, ne vklopiti; to je tu vprašanje>>

(Skupno 17 obiskov, 1 današnjih obiskov)