V omrežju Eurydice so izdali poročilo o financiranju šol v Evropi »Financing Schools in Europe: Mechanisms, Methods and Criteria in Public Funding«, ki zagotavlja okvir za razumevanje strukture financiranja sistema primarnega in splošnega sekundarnega izobraževanja, tako da analizira odgovornost različnih ravni oblasti, načine in merila pri določanju obsega sredstev za financiranje šol. Diagrami finančnega toka za vsako državo shematsko prikazujejo zagotavljanje sredstev za kritje stroškov osebja, blaga in storitev ter investicij v vsaki posamezni državi.

V študiji so sodelovale članice EU (vse, razen Luksemburga) ter Islandija, Lihtenštajn, Norveška in Turčija, podatki pa se nanašajo na šolsko leto 2013/14. Študija je nastala na podlagi podatkov, ki so jih s pomočjo vprašalnika posredovale nacionalne enote Eurydice, glavni vir podatkov pa so bili uradni predpisi in drugi dokumenti osrednjih oziroma najvišjih izobraževalnih oblasti.

Celotno besedilo:
Financing Schools in Europe: Mechanisms, Methods and Criteria in Public Funding (.pdf)

Poudarki iz študije (.pdf)
Highlights (.pdf)

(Skupno 76 obiskov, 1 današnjih obiskov)