Publication document thumbnailIzid publikacije v slovenskem jeziku: april 2008

Celotna študija: Zagotavljanje kakovosti v izobraževanju učiteljev v Evropi (.pdf)

Izšel je slovenski prevod publikacije z naslovom Zagotavljanje kakovosti v izobraževanju učiteljev v Evropi. Publikacijo je pripravilo omrežje Eurydice, financirala pa Evropska komisija – Splošni direktorat za izobraževanje in kulturo. Informacije so zbrale nacionalne enote v omrežju Eurydice. Slovenski prispevek za to poročilo so prispevali Božena Kenig, Tatjana Plevnik in Alenka Taštanoska. Evropska enota je koordinirala delo, pripravila vprašalnike in metodološka navodila ter na podlagi zbranih informacij izdelala komparativno analizo.

Idejo za temo zagotavljanja kakovosti v izobraževanju učiteljev je dala Evropska komisija, ki je jeseni 2004 zaprosila Eurydice, da pripravi analizo. Izboljšanje kakovosti in učinkovitost sistemov izobraževanja in usposabljanja v Evropi je namreč eden od treh glavnih ciljev lizbonskega procesa; skrb za zagotavljanje kakovosti v izobraževanju učiteljev pa je tesno povezana s širšim vprašanjem razvoja visokega šolstva in z nadaljevanjem bolonjskega procesa. V publikaciji boste našli splošen pregled predpisov, ki urejajo sisteme zunanje in notranje evalvacije pedagoških visokošolskih institucij v evropskih državah, podrobnejše informacije o glavnih značilnostih evalvacijskih procesov in učinkih evalvacije. Študija vsebuje tudi pregled pomembnih razprav in reform, povezanih z vprašanji kakovostnega učiteljskega izobraževanja.

Vabljeni k branju študije v celoti: Zagotavljanje kakovosti v izobraževanju učiteljev v Evropi (.pdf)

Več>> Študija v angleškem jeziku: Quality assurance in teacher education in Europe (.pdf)

(Skupno 56 obiskov, 1 današnjih obiskov)