15-01-14-naslovnica school evaluationIzšla je nova tematska študija omrežja Eurydice z naslovom Zagotavljanje kakovosti v izobraževanju: Politike in načini evalvacije šol v Evropi – Assuring Quality in Education: Policies and Approaches to School Evaluation in Europe (.pdf).

Študija je analiza struktur in organizacije evalvacije šol za primarno in obvezno sekundarno izobraževanje. Zajema vse članice EU, Islandijo, Norveško, Makedonijo in Turčijo.

Šole so temeljni gradniki sistemov izobraževanja in usposabljanja, njihova evalvacija pa je pomemben način spremljanja in izboljševanja kakovosti njihovega delovanja in s tem tudi izobraževanja v širšem pomenu. Študija analizira dve najpomembnejši obliki evalvacije šol – eksterno evalvacijo, ki jo izvajajo zunanji evalvatorji, ki niso zaposleni na šoli, ter notranjo evalvacijo, ki jo izvajajo zaposleni na šoli. Študija vsebuje opise sistemov evalvacije šol v posameznih državah ter primerjalni pregled evalvacije šol v Evropi.

Dokumenti:

 

(Skupno 27 obiskov, 1 današnjih obiskov)