Na spletišču omrežja Eurydice je 16. 4. 2024 objavljeno novo primerjalno poročilo (“Learning for sustainability in Europe: Building competences and supporting teachers and schools“).

Naslovnica VITRTo poročilo je primerjalna analiza kvalitativnih podatkov o politikah in podpornih ukrepih v 39 sistemih izobraževanja za vključevanje vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj (VITR) v programe in učne načrte obveznega in splošnega srednješolskega izobraževanja ter o kurikularnih reformah, ki podpirajo VITR za zeleni prehod. Proučuje tudi kompetence glede na evropski okvir kompetenc za trajnostnost GreenComp, vlogo strokovnih in vodstvenih delavcev pri promociji trajnostnosti, vključenost kompetenc trajnostnosti v študijske programe za začetno izobraževanje ter nadaljnje izobraževanje in usposabljanje za strokovne in vodstvene delavce in še veliko več.

Poročilo je nazoren opis velikega pomena vzgoje in izobraževanja za trajnostno prihodnost evropskih skupnosti in ekonomij s poudarkom na kompetencah učencev za trajnostnost in podpiranju strokovnih delavcev pri uresničevanju tega cilja.

Preglednice s podatki VITR (xlsx)

(Skupno 59 obiskov, 1 današnjih obiskov)