Glasilo agencije Cedefop št. 122 prinaša predstavitev prinaša uvodoma zapis o spletnem seminarju, na katerem so udeleženci razpravljali o tem, ali je delo na spletnih platformah lahko spodbuda za strokovnjake ali le prikrivanje ‘odvisne’ zaposlitve.

V Novicah iz Cedefopa predstavljajo novo celovito poročilo Cedefopa z naslovom Teachers and trainers in a changing world. Poročilo za Slovenijo so pripravile Metka Šlander (CPI), Zala Gruden in Katja Jeznik (obe Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani). V nadaljevanju pišejo o prednostnih nalogah češkega predsedstva EU v drugi polovici leta 2022. Poudarjen bo razvoj spretnosti za prilagajanje spreminjajočim se okoliščinam, vključno z zelenim in digitalnim prehodom. Poročajo pa tudi o delavnici Cedefopa o upravljanju znanj in spretnosti v Sloveniji, kjer je bil ugotovljen jasen razvojni potencial za boljše in pravočasno obveščanje o znanjih in spretnostih.

V videu This is Cedefop! se prepustimo izvršnemu direktorju Jürgenu Siebelu, ki nam predstavi agencijo in predvsem, kaj počnejo za evropsko poklicno izobraževanje in usposabljanje, spretnosti in kvalifikacije.

Med publikacijami nam predstavljajo sedem novih, julijskih izdaj:

V 7. epizodi Cedefopovih podkastov Skillset and match se Lore Schmid, Sorhna-Paule Perrot in Thomas Mellios strinjajo, da mora vsak, ki ima priložnost delati na Cedefopu in živeti v Solunu, to izkoristiti.

Napovedujejo še dogodke vse tja do oktobra in objavljajo javna naročila.

Vir in več informacij: ACS, 10. 8. 2022 in novice agencije Cedefop

(Skupno 19 obiskov, 1 današnjih obiskov)